Nowa wersja kiteworks

Nowa wersja kiteworks

Miło nam poinformować, że system kiteworks od Accellion, kolejny rok uznany został przez Gartner Magic Quadrants  i  umieszczony, jako jeden z bardzo nielicznych rozwiązań,  w kwadracie liderów. Raport do pobrania W sierpniu otrzymaliśmy nową wersję kiteworks 2015 Update 3.  Znajdziecie w niej Państwo wiele nowych bardzo przydatnych funkcjonalności, a między innymi: Całkowicie nowy interfejs pocztowy

E-usługi dla Mazowsza

E-usługi dla Mazowsza

28 sierpnia ogłoszony został konkurs w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego oś priorytetowa: Wzrost e-potencjału Mazowsza. W ramach tych konkursów dofinansowanie mogą uzyskać m.in.: jednostki samorządu terytorialnego administracja rządowa podmioty lecznicze działające w publicznym systemie ochrony zdrowia Przykładowe rodzaje projektów. poprawa funkcjonalności i dojrzałości usług publicznych, integracja usług, rozwój infrastruktury informatycznej, wsparcie systemów elektronicznego

WEBINAR – kiteworks

WEBINAR – kiteworks

Firma Accellion stworzyła bezpieczny system wymiany i współpracy na zasobach plikowych, pozwalający organizacjom na ochronę danych firmowych jednocześnie zapewniając możliwość współdzielenia zasobów i pracy grupowej. Zaprezentujemy najnowszą wersję systemu i coraz ciekawsze funkcjonalności. Każdy uczestnik webinarium otrzyma w ramach testów konto na kiteworks wraz z 3GB na przechowywanie i współdzielenie własnych plików Zapraszamy o obejrzenia

Help Desk a Service Desk: na czym polega różnica?

Help Desk a Service Desk: na czym polega różnica?

Terminy „helpdesk” i „serwisdesk” często słyszy się w trakcie dyskusji na temat rozwiązań do zarządzania usługami informatycznymi (ITSM). Nazwą „helpdesk” określa się zazwyczaj rozwiązania do zarządzania incydentami, natomiast „serwisdesk” to rozwiązanie, które wzbogaca obsługę incydentów o dodatkowe obszary ITIL. Przyjrzyjmy się bliżej różnicom między systemami Help Desk i Service Desk.   W swojej pierwszej pracy w